Inga idéer

Har inte så mycket att skriva om, och att bara skriva om samma sak hela tiden känns inte så roligt. Känner att jag vill ta vara på tiden och prioritera annat före datorn och bloggandet, men kommer självklart att fortsätta här :) Har tagit en paus som ni antagligen har märkt, och den kommer troligtvis att fortsätta ett litet tag till. När sommarlovet börjar kommer jag inte att ha så mycket att göra så då ska jag försöka att blogga :)
Tror att jag kommer att lägga upp många bilder framöver då jag kanske följer med och fotar på onsdagsträningarna under lovet när jag nu inte kommer att rida. Kommer självklart att vara annat också men lutar mest åt det hållet.
Var tänkt att jag skulle lagt upp lite bilder från en tävling för någon vecka sedan, men dels på grund av nått som hände då och att jag inte haft ork så blev det inte av. Men så fort jag kan ta mig tid så kommer dem :) Och i tidigare inlägg har jag skrivit om att jag ska lägga upp filmer från olika saker, det kommer inte att bli av.




/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0