Hoppning med Sarah

Torsdag förra veckan så var det hoppning i Timrå på lektionen och jag hade då såklart Sarah. Jag trodde att det inte skulle gå så bra, tänkte typ att hon lär säkert hoppa lite så som unghästar brukar göra från början. Att hon skulle stanna och tveka och inte vilja hoppa. Men där fick jag helt fel, efter första lilla hoppet så blev jag ganska chockad för att hon hoppade hur bra som helst. Tvekade inte ett dugg och det kändes att hon verkligen tyckte om det och bjöd mot.
Har försökt göra en bild på hur vi hoppade:
   

Vet inte om det syns så mycket men tror att ni fattar :)

Har några filmer också, och dom kommer strax, ska bara fixa så att jag kan lägga upp dom.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0