Gårdagens ridpass

Tränade på övningen som vi fick i tips igår, den var faktist bra och hjälpte mig att få till en bättre öppna och sluta eftersom hästen redan är forman och ställd inåt.
Så mina öppnor och slutor blev ganska bra kändes det som, ibland kände man större skillnad när man bytte från öppna till sluta och tvärtom och ibland lite mindre. Men jag har inte koncentrerat mig så mycket på öppna och sluta för ens nu så är nöjd med det lilla jag kan få.

Pen blev lite pigg på slutet och ville helst gå upp med huvudet, hon blev springig. Men hon gick till normal takt igen efter ett varv ungefär.
Övade även övergångar, hon vill gärna ta upp huvudet men det har blivit bättre.



/Elin


Kommentarer
Postat av: linn

söt bild!

2011-05-09 @ 17:42:23
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/
Postat av: SARA JANSSON

Söt :)

sv; Tack så mycket! Och detsamma :)

2011-05-12 @ 09:59:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0