Dressyrtävlingen på Pen

Den gick jättebra! Pen var verkligen avslappnad, mjuk och lyhörd, trodde hon skulle vara spänd och hård i munnen som vanligt men idag visade hon verkligen sin bästa sida :D
Trots inget spö eller sporrar så lyssnade hon hur bra sm helst på min skänklar och hade formen större delen av programmet.
Är verkligen jättenöjd! Bara för att göra den stunden ännu bättre så vann jag faktist ;)
Trodde aldrig att jag skulle vara nöjd efter en dressyrtävlingn men idag så kom den dagen! Fick tyvärr inga bilder men dock tog jag bilder på andra.

Bjuder på 3 stycken bilder på Ärtan och Pen.

Sara och Ärtan, dock kom inte Sara med på hela kortet.



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0