Bloggpaus

Jag ska nog bara blogga om "dagens ridpass" ett tag nu, har tröttnat på att blogga och har ingenting att blogga om så för ett tag så lägger jag bara upp "dagens ridpass".

Nu vet ni varför uppdateringen från min sida kan vara dålig, har helt enkelt tappat intresset för bloggandet just nu...
Men känner jag verkligen för att blogga så gör jag nog det men tills vidare så får Sara hålla bloggen uppe :)
Kan tyvärr inte svara på hur lång min paus kommer vara, kanske bara är 2 dagar men kan också vara längre, tror dock inte det men vem vet ;)
Så det här är det sista inlägget på ett tag! Vi hörs kanske på onsdag ^^



/Elin

Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh, vad synd :/

2011-05-02 @ 12:03:26
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0