Tillbaka

Nu tänkte jag börja blogga igen, känner att jag har varit borta tillräckligt länge nu. Jag kommer dock inte att skriva om hästrelaterade saker annat än när jag får rida Blue. Eftersom att det är sommarlov och jag inte hyr någon häst/ponny så kommer jag inte att kunna skriva om det fören till hösten troligtvis.
Under tiden jag har varit borta så har jag hunnit med bland annat ett ridläger som var rätt så kul trots en sjukt istadig häst sista dagen, men vi fick till riktigt bra stunder också ;P Sen direkt upp till stugan över helgen och fotade massor, tänkte lägga upp några få av dom som jag blev ganska nöjd med.
(Jag insåg just att det var väldigt många bilder att leta igenom så nu blir det bara dom här.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0