Svar på frågestunden

Var bara två som frågade men roligt att det ens kom in frågor! :) Mest frågor ställde Fanny som inte har någon blogg. Men Lina kan få en mindre länk eftersom hon också ställde ett par frågor.

Har ni egna hästar?
Elin: Nej, men jag är halvfodervärd på Pen 3ggr i veckan.
Sara: Nej, men får låna en häst då och då. Samt rider lektion under veckorna.

Hur många besökare har ni varje dag?
Svar: Svår att svara på frågan då våran statistik går upp och ner men sällan mer än 15 läsare då vi har haft en stor svacka på bloggen och tappade läsare.

Varför började ni blogga?
Elin: För att det är roligt att kunna dela med sig av sin vardag till andra och när jag hade en mer "vardags" blogg så kunde man alltid skriva av sig ;)
Sara: Håller med Elin

Hur skulle ni beskriva att ni rider på ett possitivt sätt?
Elin: Hmm, svårt att se det positiva hos sig själv. Så vet inte vad jag ska svara haha.
Sara: Håller med Elin här med. Jag är en negativ person som har svårt att tycka nått gått bra.

Vad är det högsta ni har hoppat?
Elin: 1.10 på ett räcke.
Sara: 1.10 räcke

Med vilken häst har ni hoppat då?
Elin: Pen
Sara: Ilana

Vad är era framtidsplaner?
Elin: Ingen aning mer än att plugga/studera, sen får vi se vad som händer!
Sara: Samma som Elin

Ska ni fortsätta ha en bra uppdatering?
Elin: Antagligen inte, när skolan börjar ska jag lägga bloggen åt sidan och bara blogga när jag har tid.
Sara: Säger samma som Elin. Ska försöka blogga när jag har tid och så.
Tack för frågorna! :)

/Elin & Sara



Kommentarer
Postat av: linneafalk

SV: åh tack så jätte mkt!!! :D Vad jag blir glad!

Har inte läst er blogg tidigare, kan ni inte göra en presentation om er blogg ? =) kram

2011-08-21 @ 21:12:22
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0