Matcha utrustning

Jag måste vara en av dom lataste personerna när det gäller matchning till ridutrustning...
Orkar nästan aldrig tänka på vad jag klär på mig eller hästen, så länge det inte är smått eller obehagligt för hästen eller mig så orkar jag inte riktigt bry mig. Dom får gångerna jag gör det är tävlingar och tävla gör jag väldigt sällan.
I vanliga fall går Pen tillexempel med ett blått schabrak och rosa pannband medans jag i blåa brallor, någon tröja och kofta, matchat? Knappast ;)

Men jag tycker absolut inte att det är fel att matcha är bara roligt att se vad alla matchar osv men som sagt skulle jag inte riktigt orka matcha även om det kan vara roligt att göra det någon få gång! Plus att jag inte har egen häst så då köper inte jag speciellt mycket utrustning, har 4 schabrak, 1 träns, 2 pannband och 1 ländtäcke - inte så mycket :p

Såhär ser till exempel Pens vardags outfit ut just nu bortsett från martingalen och benskydden som endast används till hoppning, men den är ju inte speciellt genomtänkt ;) (inte jag som rider och det är uppvärmning därav formen).


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0