Frånvaro

Jag ber återigen om ursäkt för att jag inte bloggar, men eftersom att jag inte rider på dagarna så har jag inget att blogga om känns det som. Blir bara ett kortkort inlägg nu då jag ska upp tidigt imorgon.
I helgen har vi haft övernattning i klubbstugan, det var awesome. Lyckades självklart bli hes redan första natten men det är bara typiskt mig ;P Jag hyrde Ärtan fredag och lördag och jag bara älskar den ponnyn <3 :) Hon vill göra sitt bästa och även om hon är 26 år så rejsade hon på som bara den när vi red på lägdan även fast hon inte får. Hon tycker att det är så himla kul att få komma in o bli ryktad och sånt.
Imorgon ska jag upp till stugan igen, även om denna gång bara blir 2 dagar (är glad för det ;P ) så blir ingen update från mig då vi inte har något internet där uppe.
Men framöver kommer jag troligtvis att börja blogga igen då jag ska få ha Blue i ca 2 veckor :)

Bjuder på en favoritbild från tidigare i veckan då jag var med en sväng till stallet.



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0