Dagens ridpass

Idag bytte jag bett på Pen för omväxling, rider annars alltid på novabettet men idag red jag med ett vanligt tvådelat.
I början var hon trög och stannade till ibland, så det började inte speciellt bra..Blev lite irriterad när hon tittade på allt och inte lyssnade. Men efter uppvärmningen så gick hon lite bättre och kan säga att skritten var det som fungerade bäst idag.
Hade lite för höga krav på mig själv tror jag, men snälla Fanny är ju alltid där och försöker muntra upp mig och hjälpa mig (hon fick mig att tänka en aningen på rosa fluffiga moln?)


/Elin


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha:p nästa gång får du lov att skratta när jag säger något sånt:p



När är bilden ifrån?:D

2011-08-21 @ 20:44:55
Postat av: maria

Vad är det för skum juicereklam bakom? x)

2011-08-21 @ 20:51:11
Postat av: till maria

Det är typ en tillbringare med vatten ((:

2011-08-21 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0