Dagens ridpass

Red Blue för sista gången på ett tag nu. Kändes ju såklart tråkigt, då jag åkt till stallet i två veckor nu. Men har varit roligt den tid jag haft honom :)
Idag så tränande jag mig själv på att kunna sitta ner i traven och samtidigt bibehålla formen, då det är något jag har lite svårt med. Men gick ganska bra, han lyssnade bra och så men han var lite seg. Så ökade på tempot i trav och galopp från början för att väcka honom lite. Blev bättre sen. Jag red även igenom LB:1 på skoj tillsammans med Elin och en till, (vi red alltså samtidigt). Haha gick ju som det gick x) hamnade typ lite före då Blue tar lite större steg än vad Pen och Kassie gör, men det fungerade ganska bra ändå. Formen i galoppen känns bra igen, han fick med sig bakbenen nästan redan från början. Fick till en stadig form i traven i slutet också så det kändes bra.
Har dock inga bilder, men en film från igår. Tror dock inte att jag tänker lägga ut den då jag ser ut som en gorilla till häst x) haha skämt åsido, orkar inte krångla med att ladda upp en film.

Favorit i repris

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina tillsammans:D

2011-08-21 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0