Dagens ridpass

Nyss kommit hem från stallet, och kan bara säga att hästen är helt underbar ;) Dagens pass tränade jag galoppfattningar och formen. Då jag har lite svårt att fatta galopp på honom så är det något som jag verkligen behöver träna på. Formen behöver jag också få till då han gärna går för högt, men det var en stor förbättring redan från igår :) Red mycket på volt och gjorde många svängar, även halt från både trav och galopp. Jag ska tills på måndag fundera ut en övning som jag ska göra, som innefattar galoppfattningar till att börja med. Om det är någon som har ett förslag så skriv det gärna i en kommentar :) Har dock inga bilder från idag, då ingen kunnat fota. Men det kommer väl så småningom. Om det är någon som vill veta något om Blue så är det bara att fråga :)



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0