Blue 8/8 och 9/8

Måste först och främst få säga att han är helt super! ;D Allt går bara bättre och bättre, kan inte riktigt förklara. Men i alla fall, igår så tränade jag på galoppfattningar och formen i galoppen. Det gick över förväntan, då alla galoppfattningarna fungerade på en gång, formen kändes också riktigt bra, kände att han verkligen arbetade genom hela kroppen. Höll mig mest på volt under tiden jag red.
Idag så fortsatte jag med galoppen, han kändes något seg idag så blev lite ökningar för att få igång honom. Även idag var galopparbetet helt super, så nu blir det till att arbeta med skritt och trav framöver. Red även igenom LA:1 programmet, och det åt skogen xD Så det ska jag också träna på, även om jag inte kommer tävla nått så är det fortfarande kul att rida igenom det då och då.
Är så sjukt nöjd över honom, han är så duktig. Men det är tack vare att ägaren och Blue är ett sånt bra team, och att ägaren är så sjukt dukig! Jag vill bli lika duktig som henne någon dag ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0