trött

Har inget att skriva om just nu, eftersom att jag varken har varit i stallet på senaste tiden eller gjort något annat intressant. Men denhär veckan så kommer jag försöka att skriva fler inlägg, då jag kommer att vara i stallet onsdag-söndag :) Jag har ju nämnt att jag brukar få hjälpa till med Blue, en häst som står uppstallad i Kovland. Eller så var det inte här jag skrev om det. Men ialla fall så ska hon som äger honom åka bort fredag till söndag och då får jag rida och pyssla med honom dom dagarna :) Vilket jag såklart tycker är jättekul, Blue är en mysig häst. Dock så kan han vara lite tittig och jag vet inte hur han reagerar nu när det inte är en massa snö som skymmer. Men tror att det kommer gå bra :) Lite synd är det dock att är jag kan rida med Elin och er andra så är vi inte full grupp. Men men det kommer fler gånger ;)

Idag fick vi en ganska slapp dag på skolan. Är många lärare som är sjuka just nu så istället för att ringa efter vikarier så fick vi se på film med sva-eleverna :) Vi såg I rymden finns inga känslor, och den var faktiskt ganska bra. Lite smårolig här och var :)
Har varit så trött mest hela dagen så orkar inte tänka efter något bra att skriva om. Men det kommer så småningom, är fortfarande lite ovan att blogga så mycket eftersom att jag knappt skrev nått på min gamla blogg, så kanske blir lite udda inlägg ett tag tills jag kommit igång :)

Föresten, är det någon som kan ge försag på olika övningar som jag kan göra i helgen tillsammans med Blue? Skulle vara väldigt tacksam då jag oftast inte vet vad jag ska göra :)

 Bild på Blue :) Inte jag som fotat.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0