Torsdagens lektion

Nu tänkte jag skriva om torsdagens lektion och om tävlingen igår, eftersom att det aldrig blev av förut ;)

I torsdags så red jag då alltså på Sarah. Och den gick väl sådär, helt ok i vänster varv men i höger så sprang hon på tvären och ville inte gå förbi ena kortsidan. Gick väl lite bättre när jag följde efter den framför, men hon var fortfarande spänd. Under lektionen så varvade vi med slalom och sidförflyttning med volt. Hon var lite motsträvig från början men mot slutet gick det bättre. Har dock en känsla av att jag inte är en så bra ryttare för henne, då jag hoppar till för minsta lilla nu när jag vet hur hon är. Och att jag gör det blir ju inte bättre för Sarah, då hon blir ännu mer tittig. Men gör så gott jag kan för att inte vara så feg när jag rider henne ;) Hon är trots allt en ganska härlig ponny :)

Bild i repris.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0