Tillfälligt

Hejhej, som Elin skrev igår så är min dator trasig och jag kommer inte att kunna blogga så ofta på några dagar. Men ska försöka låna en dator och iallafall skriva något inlägg :) Just nu så har jag lånat mammas dator i väntan på att min brorsa ska kolla vad det är för fel på min egna.
Igår var det ju somsagt hoppträning, och det gick väl rätt så bra. Elin har redan skrivit vad vi gjorde men kan väl skriva lite om vem jag red och hur jag tyckte att det gick. Jag fick rida Monthy, som jag haft ganska länge nu och det är bara kul :) Jag tycker om honom och lär mig väldigt mycket av honom. Bild och info får jag skriva i ett annat inlägg :)

Ikväll är det ridning i Timrå igen, hoppas på att det går bra. ska se om jag kan få låna den här datorn senare ikväll när jag kommer hem. Men just nu kan jag inte skriva något mer, eller längre.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0