Snart stallet

Nu ska jag snart till Sara för att sedan åka vidare till stallet, Sara är så snäll så jag får skjuts av henne ;) Eller ja halva vägen men ändå.
Det verkar bli fint väder idag med - skönt! Nu slipper man alla vinterkläder som gör att man väger 10kg mer än vanligt haha.
Har inte funderat så mycket på vad jag ska träna på mer än formen och att få henne framåt. Jag har faktist börjat få till övergångar, iallafall från skritt till trav och ibland trav till galopp, hon behåller formen ganska bra iallafall från skritt till trav men till galoppen ska jag träna.
När Pen tar galopp så brukar hon ta ett skutt uppåt och ta upp huvudet, men har fått till en bra galoppfattning då hon hade ganska bra form och tog galoppen framåt istället för uppåt ;)



/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0