Påsklov!

Fick mitt efterlängtade påsklov idag, slutade 10.45 fast vi skulle ha slutat 11.50 men man orkade inte vara kvar bara för att vänta till lunchen ;)
Idag påbörjade vi en bit på inspelningen av filmen jag, Fanny och Sofie ska göra på spanskan, det var PINSAMT.
Skriver inte vad vi gjorde för det blir bara tråkigt för er, hehe.

Imorgon ska jag följa med Sara till stallet och fota henne när hon rider Blue, lär inte lägga upp några bilder då jag antar att det är hennes kamera vi ska fota med. Fast kanske drar med min också, vi får se!

Skulle ni vilja ha lite nyare bilder på Pen som inte är vintriga?

Höstbild från 2010.


/Elin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lägg upp en bild på min älskling vet jag:)

2011-04-21 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0