Måndag 11/4

Tänk att det redan är den 11 april, okej ett tag kvar till maj men känns som det har gått fort ändå. Nyss längtade jag till Sportlovet och nu längtar jag tills Påsklovet som faktist börjar snart!
Längtar till sommarlovet..

Nog om det var inte precis det jag skulle skriva om. Ska snart åka och shoppa med mamma, får jag med mig något så får ni antaligen se det senare, har nästan inget plugg alls bara en svenska uppgift och matteläxa.
Ska kika på ett objektiv tror jag som jag kan ha under Falsterbo ;) Mitt är på tok för kort för att kunna fota bra närbilder.

P.S. Måste nog fixa namnskyltar annars får ni svårt att se vilka inlägg som är mina eller Saras.D.S



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0