Johannagrant.shapemeup.se

Det var ju Johanna som vann den lilla tävlingen och tänkte skriva lite kort om vad jag tycker om hennes blogg!

Har följt hennes blogg ett tag nu, började följa den på blogg.se och sen fortsatt jag när hon bytte till shapemeup.
Jag har alltid gillat hennes jättejättesnygga designer. Uppdateringen på hennes blogg är bra, dessutom har hon ju en väldigt snygg ponny - Chaboukie! :)
Hennes outfits är ju inte tokiga dom heller, gillar att hon lägger upp ganska mycket outfits och sånt. Inläggen är ofta intressanta att läsa!

Den här bloggen kom jag nog INTE sluta följa på ett långt tag, det är roligt att läsa hur dom utvecklas tillsammans!

/ Elin

Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Tack så jätte mycket, hoppas du också har en bra påsk :)

2011-04-20 @ 21:21:54
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0