Hemma från shoppingen

Nu är jag hemma, eller har varit det ett tag men har försökt sätta på det nya objektivet jag köpte, fick på mitt gamla men inte det nya men tillslut gick det!
Färgen på bilderna från det nya objektivet var lite halv taskigt men fick med en sån där ljus manick så antar att den ska hjälpa till att fånga in färger ;)
Dessutom köpte jag ett par byxor som har högmidja, har letat efter såna och äntligen hittade jag ett par på Vero Moda.
Fotade det jag köpte så tänkte visa er här :


Provade dessutom det nya objektivet när jag väl fått på det och här är en av bilderna.


/ Elin


Kommentarer
Postat av: Mikkelnicoline

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2012-01-24 @ 13:34:28
URL: http://mikkelnicoline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0