Helgen med Blue

I helgen har jag fått tagit hand om Blue. Det har varit jättekul att få göra det och att kunna rida med alla :)
I fredags så följde Elin med mig till stallet, vilket ni redan vet eftersom att hon skrev det. Eftersom att det var första gången på länge som jag red Blue så gick det lite sisådär i början innan jag vande mig vid honom :) Han är jättehärlig att rida, dock lite tittig. Men måste säga att så snäll och otittig som han var denhär helgen har han aldrig varit någon gång förut när jag ridit honom. Inte hela ridpasset iallafall, förut tittade han i början och sen gick det över men nu tittade han inte alls på det sättet. Jag tränade på övergångar och att få honom i en låg form då han gärna vill gå lite högt ibland ;) Red inte så länge utan när han gick i bra form så travade jag av. Var väldigt varmt så kändes som om det var dags att byta långärmat mot kortärmat.
Har lite bilder från ridpasset men har inte laddat över dem på datorn än, men när de så småningom överförs så ska jag lägga upp några.
Tills dess blir det ännu en bild i repris.



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0