färgade stibyglar

Vad tycker ni om färgade stigbyglar?

Jag tycker att det är rätt snyggt att ha färgade stigbyglar, vill man matcha till 100% är det väl nästan klart att ha stigbyglar som inte bara är metall.
Sen ser det "roligare" ut när man har det, mer färger. Dock tycker jag det är snyggast att ha det om man hopptävlar eller bara rider allround. När man rider dressyr ska det vara stilrent och mer prydligt så då tycker inte jag det är lika fint att ha färgade men i hoppningen så ser det inte alls konstigt ut.

Men det här är bara min åsikt ;)


Elin

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Till hoppning är det snyggt, men i dressyr ska det vara vanliga ;)

2011-04-12 @ 16:37:00
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0