Dagens ridpass

Idag red jag med mina vänner i det jättefina vädret!
Tränade mycket på formen, känner att jag måste få till den. Pen var ganska mjuk idag efter att jag värmt upp så det var inga större problem att få henne att tugga på bettet.
Sen var hon lite halv trög i början men eftersom hon går ute hela natten så är hon lite tröttare i början, blev piggare när hon fick hoppa 2 språng ;)

Är nöjd, känner att jag kan rida mycket mjukare nu för tiden även om jag har långt kvar på vägen. Men små framsteg är alltid bra!



/Elin

Kommentarer
Postat av: linnnn

sv; okejokej :) men ngn måste vell bli den första? (;

2011-04-23 @ 18:56:20
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0