Dagens ridning

Sista ridpasset med Blue för den här gången. Och det gick mycket bättre än dagarna innan :) Han tittade knappt på något och var mest koncentrerad på vad det var han skulle göra. Hittade på en liten övning som jag inte riktigt vet varför jag gjorde, men kom inte på något annat att göra. Har inte riktigt ork att förklara hur den gick utan det får vänta till på tisdag tror jag. Är ganska upptagen imorn så får se om jag hinner slänga in nått inlägg under dagen.
Men tillbaka till ämnet. Hade med mig en vattenflaska upp eftersom att det var så varmt och jag visste att jag skulle behöva dricka vatten efteråt. Och när jag dricker så står Blue bredvid och ser skeptiskt på flaskan, för då är den tydligen läskig? Han tittar på allt möjligt den där hästen men det är nästan pågrund av det som han är så söt ;) Haha nej jag bara skojade. Han är underbar på sitt eget lilla vis :) Är riktigt glad över att jag får rida honom då och då :)

/Sara

Nu blev det ingen bild men har ingen för tillfället och känns lite tråkigt att visa samma bild igen som jag nyss visat typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0