Dagen

Har haft studiedag idag så passade på att vara ute i det fina vädret och fotografera lite grann. Mest på en översvämmad bäck. Dock har jag inte orkat ladda över bilderna men när jag gör det så lägger jag upp några här :)
Men de flesta blev verkligen inte bra.

Har inte så mycket att skriva om just nu, men ska rida lite senare idag och sen är det tävling imorgon kväll så då tänkte jag lägga upp vad vi tränade på ikväll och hur det går på tävlingen imorn :)
Tror, eller vet redan vem jag kommer att få rida ikväll. Och jag hoppas att hon är på bra humör, för jag vill inte åka i backen igen x) Andra gången jag red henne så flög hon i luften och jag var inte riktigt beredd så ramlade av och slog i vänster sida. Men gick lyckligtvis bra, inga brutna ben eller liknande ;) men gick rätt så bra förra veckan så hoppas på att det går lika bra ikväll :)

Lite info om lilla ponnyn:

Sarah
F. 2005
irländsk connemara




/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0